utorak, 24. kolovoza 2010.

Kako riješiti Rubikovu kocku (3x3)

Evo u ovom postu ćemo vam objasniti kako riješiti Rubikovu kocku 3x3. Pa da krenemo, nadamo se da svi znate engleski. Ali dobro oni koji ne znate za vas smo stavili video na hrvatskom.

Kako riješiti Rubikovu kocku 3x3 ENGLESKI 1.dio



Kako riješiti Rubikovu kocku 3x3 ENGLESKI 2.dio



Legenda algoritmi:
Algoritmi:

1) Fi U Li Ui
2) Ri Di R D
3) U R Ui Ri Ui Fi U F
4) Ui Li U L U F Ui Fi
5) F R U Ri Ui Fi
6) R U Ri U R U U Ri
7) U R Ui Li U Ri Ui L
8) Ri Di R D


Evo videa na hrvatskom jeziku:

Kako riješiti Rubikovu kocku 3x3 HRVATSKI 1.dio



Kako riješiti Rubikovu kocku 3x3 HRVATSKI 2.dio



Kako riješiti Rubikovu kocku 3x3 HRVATSKI 3.dio



Kako riješiti Rubikovu kocku 3x3 HRVATSKI 4.dio




Nadamo se da ste shvatili metodu slaganja kocke, ako niste slobodno pitajte nešto u komentarima.

Rubik Cube Tim

Broj komentara: 14:

  1. do sada najbolji video al ja se jos mučim....

    OdgovoriIzbriši
  2. uspjeo sam !!! hvala puno nakon mucenja uspijo sam napokon; pono pozdrava........

    OdgovoriIzbriši
  3. dobijem gore kriz ali nijedna mi se kockica gore ne poklapa sto onda??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. okreni onu stranu na kojoj ti to ne stoji kak treba za 180 stupnjeva i onda okreci donji dio dok ti se ne poslozi i onda okreni natrag gore...tak isto i za drugu stranu...nadam se da sam ti uspijo pomoc

      Izbriši
  4. slaži križ na ŽUTOJ strani,pa onda ih prebaci na bjelu i tako će se poklopiti ..

    OdgovoriIzbriši
  5. kako složizi žuti križ, kada imam slovo L

    OdgovoriIzbriši
  6. svaka cast autoru
    .hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nemogu složit drugi sloj sve četri imaju žutu boju

      Izbriši
  7. Uff ja nemogu ni krst sloziti :( mucim se ceo dan i nikako da ga slozim

    OdgovoriIzbriši
  8. jako dobro objašnjeno! najveći problem mi je zapravo križ na žutoj plohi. tri kockice složim brzo, 4. mi nekad radi problem. Bilo bi super ako ima neki alg. za križ!? :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Kod počinjanja 4. koraka meni se pojavi slovo T. Da li se to računa kao minus?
    Još nisam imao situaciju kao na videu, tj. varijantu minus, slovo L, ili samo centralnu žutu kockicu.
    Bio bih zahvalan ako bi se netko udostojio odgovoriti!?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gledaj samo na položaj srednjih kockica, nemoj gledat rubne kockice kada radiš, bar sam ja tako skontao...
      :D

      Izbriši
  10. Odlicno objasnjenje a i dosetke su vickaste.pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Ovdje upišite Vaš komentar.